höjdarpass igen och igen och igen! :)

..precis hört ett riktigt uselt bidrag från Ryssland i Eurovision song contest...nu ska jag försöka förstå mig på Estlands...men den börjar sisådär... jaja. Brukar inte följa detta så speciellt mycket, men när man väl tittar så blir man så klart lite nyfiken på vem som ska vinna.

Fastnade i min mjuka stora soffa....eller jag snarare föll pladask i den efter att jag hade ätit. Har innan dess varit och lett pass på Friskis&Svettis. Det kändes sjuuukt bra...riktigt bra ös. Då är det ändå 3e dagen i rad som jag har lett det här passet. Igår var jag dock i Trollhättan och ledde pass. Det var minst lika kul som idag. Läste Trollhätteföreningens gästbok förut.... klart man blir superpeppad och jätteglad då. Några av motionärerna hade skrivit jättefina ord som (lite lätt skryt..jag vet!!) :) ...men blev så glad ju!

"Herregud va jag älskar Pontus! Ett höjdarpass med så maxad energi att jag inte kan sluta le tre timmar senare!Tack för att du kommer till Trollhättan då och då :-D"

"Wow vilket höjdarpass i kväll!! Pontus Vbg! TACK!"

"Vad du än går på så vill jag få tag på det! :) Sån jäkla härlig energi och peppning att man bara ler efter ditt pass!"

Jag blir ju glad att jag kan förmedla en härlig energi till dom :) Fast man blir ju alldeles upprymd av alla härliga intryck man får av motionärerna som är med på passen. Ler dom så ler jag tio gånger mer. Dom har varit underbara på mina pass i alla fall! Dom ger mig så mycket! Mycket träning har det i alla fall blivit den senaste veckan.

I lördags var jag hos Tobbe o Annika nästan hela dan...först började vi med en hockey semifinal där sverige åkte på däng mot vm-guld-mästarna...jeeekla typiskt!! Sen gick jag o Tobbe o Annika o Lillrobban en sväng till Väner Kök & Bar och tog en öl...men sen gick solen i moln, och vi var lite hungriga, så vi tog oss i riktning mot Italia, där vi hoppades att solen fortfarande lyste lite...men dröjde inte många minuter innan vi satt oss som regnet bara ööööste ner...så vi fick ta inomhus, för mat skulle vi ha :) Efter ett par öl till o mätta o belåtna, så fick det bli Champions League finalen... o där gick d inget vidare heller ....vi höll tummarna för tyskarna..tyvärr tog Inter segern ändå...men dom var rätt bra o nog rätt förtjänta av segern ändå.

Igår gick jag o kompisen Susanne o hyrde film... Public Enemie med bl.a. Jonny Depp. Den filmen var riktigt bra tycker jag!! Bara slutet jag inte gillade...men det brukar jag sällan göra ju ;)

Gäsp...trött som satan...ska kanske gå o lägga mig extra tidigt?? Hade ju behövt o jobba ett par 2-3 timmar ...men om jag går upp 2-3 timmar tidigare imorgon?? Ja det får nog bli så. Eurovision song contest var ju inte mycket att titta på heller...allt har ju varit skräp so far..nu är det en halv okej låt från Bosnien & Herzegovina. men bara halv-bra. Gjorde tacos o äta efter träningen :P gött som satan var det!!

Träffade min goa vän förut oxå...som det har varit lite spänt mellan...som jag skrev i ett tidigare blogg-inlägg. Det var väldigt kul att träffa henne, men vet ändå inte hur jag ska förhålla mig riktigt än. Men jag blev riktigt innerligt glad att prata med henne....saknar henne ofta. jaja....

Nu ska jag sova..trött o mätt o sliten i musklerna :) Nån som tror mig att jag kommer gå upp halv sex? ;) tss.. Ska försöka i alla fall!

Sov så gott


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Waow, vilket härligt namn du har valt till din blogg.. =D Hahaha Det här ska synnerligen bli spännande!

2010-05-26 @ 00:05:38
Postat av: Syrran!

Hej kära bror!

Idag fick du en massa beröm av en kollega till mig på Dalboskolan. Hon tycker att dina pass är fantastiska och att du är fantastisk, alltid är du så glad och energisk. Hon kom helt utan anledning fram och berättade att hon varit och tränat igår och sa massor med fina saker om dig. Hon minns visst att du är min bror trots att jag inte jobbat där på ett tag. Det betyder mycket det hon säger!



puss och kram lilla bror!

2010-05-26 @ 21:40:03
Postat av: Pontus

Tack Ulrika :)



Hej söstra mi...va roligt o höra :)) Det är väldigt inspirerande att varje gång ha så glada motionärer... när man väl lär sig att ta till sig all den positiva energi dom avger sig. Då ger man mycket tillbaka, vilket gör att man själv blir gladare, piggare. Mer kraft :) .."cirkeln är sluten" ;)



Kul att hon kom fram till dig, du får hälsa henne :) kraaaam på dig söstra mi.

2010-05-27 @ 10:39:39
URL: http://www.pontusk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0