Friday night :)

Som vanligt har jag jobbat febriiiilt med Westcoast Motorshow!! Samtidigt som jag skall få allt sånt att funka, så är jag mitt i att skapa ett nytt företag. Håller på att starta "Eventfabriken AB". Mycket mer pill än att bara starta en enskild firma som jag har sen tidigare, "pontus K of Sweden" som min enskilda firma heter.

Inte blivit så mycket träning de sista dagarna...men det kan vara skönt också, har ruskigt ont i mina vrister...vet inte vad jag gjort med dom ..hmm....måste kanske gå till sjukgymnast lr vart man nu går nånstans med såna problem??

Häromdagen såg jag på film med Susanne igen också....fast jag tycker jag hyrde bättre film när vi hyrde gången innan haha ;) Den här filmen var regissserad av svenska Jonas Åkerlund. Horsemen --> http://akas.imdb.com/title/tt0892767/ ...Den var spännande och de "scary" delarna ...dom tyckte t o m jag var otäcka...uu får rysningar nästan när man tänker på vissa delar. Men men ...sen kanske inte filmen i sig kändes sådär yber kvalitet. Men helt klart sevärd om man gillar den sortens filmer. 3 solar ;) Fast Publiv Enemie som vi såg i början på veckan, den va nog lite bättre.

Imorgon ska jag nog ta mig en sväng till cruisingen i Trollhättan, se om man hittar några sjyssta bilar som kan tänkas vilja vara med på Westcoast Motorshow 9-11 juli. :) Sen är det dags o leda pass igen på söndag på friskis. Hoppas det blir lika bra ös som det varit på passen denna veckan. Passet i Thn i måndags var ju hur kul som helst, massa positiva kommentarer efteråt :) Passet i Vänersborg i tisdags var minst lika bra!! Man bygger verkligen upp mycket positiv energi på detta sätt :) Det är skönt!!

Nu blir det en sväng till garaget, tjöta lite med Micke o så. Får se vad kvällen innehåller i övrigt.



Will I See You Again (2001)

I saw you once, I hoped too see you twice.
You cannot waltz in my life looking that cute and all
and then just leave me alone,
only with my memories of you.

The first time I saw you,
I thought I've died and arrived in heaven.
But when I looked up,
I found your beautiful eyes more alive than ever.
You took my hand, and i feelt your warmness.
You keept holding on to me,
and I hoped you'll never let go of me.

You looked at me and gave me the most magical kiss I ever had.
Then I realized that you was real,
and this was really happening.
That was then,
this is now
and you tell me words I cannot encode.
What do you mean and what do you want!?

I need help to read between the lines.
Oh
Why can't you be the one to teach how to read
Why can't you come and hold me once more
I won't let go of you.
Will I ever see you again
Trust me and I'll be faithful forever.
Love me and I'll be the man of your life.
Kiss me and I'll love you forever

Will I see you Again?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0