inatt inatt..dancing:)

Då var man hemma igen då. En speciell kväll på flera sätt. Jag var och dansade i parkhallen (folkets park) i Trollhättan...Casanovas spelade...inget konstigt med det. Först var det väldigt lite folk där....och vad jag förstod så hade de flesta dratt till Möllan och va o dansade till Shake. Just Shake på Möllan ...det väcker en hel del minnen för mig... 6 november 2009 då Shake var där på Möllan hade jag en helt underbar kväll! En kväll som jag aldrig kan glömma....det var då jag och Hannah blev ihop :) Saknar henne ibland såklart....hon var väldigt go på många sätt. Söt. Hoppas hon har det bra i alla fall...vi pratar ju inte direkt längre. Tråkigt. Sen fick jag ett sms från elli som oxå var där ikväll...att hon hade "sett hanna" där...fast det va ju min goa kompis Hanna från alingsåååås visade det sig :P inte samma Hanna. ...samtidigt som jag var o dansade i Trollhättan med min 3e Hannakompis:) ...tack snälla Hanna (strutz) och Ida som gav mig skjuts:)

Jaja :) Fick i alla fall dansat med flera jätteduktiga tjejer. Nån tjej från Tjörn och en från Skara. riktigt duktiga :) Sista dansen var nån lite halvsvår jobbig tempolåt med gitarrsolon o grejer....det var lite synd, för då fick jag dansat med en annan tjej som såg riktigt duktig ut när jag såg henne dansa med andra under kvällen...jag fick inte riktigt till nån bra rytm till den låten... hade vart kul o ta nån mer låt med henne. 

Nu ska jag väl strax ta o sova....tar nog lite sovmorgon imorrn i alla fall.. Sen blir det att åka till Johnny o Camilla imorrn kväll o fira Camillas 26 års dag :) Ska bli jätteskoj!! ..fest fest ;) ..fast får väl hålla lite koll på mig själv, på söndag morgon drar jag till Stockholm med marieee :) åka lite kryssning! L Ä N G T A R !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0