Jobb o slit...nu blir det plurret!

Då har man slitit åter igen med den nya affärsplanen. Jag håller ju på och starta ett nytt företag med min kompis Jessika. Ska bli riktigt spännande att få lansera det. Eventfabriken ska det förmodligen heta :)

Rensant balkongen från all is o snö nu också..va lite lättare nu när det börjat smälta. Fast tror nästan det kommer rasa ett MEGALASS snö från taket...det sticker ut mer o mer från kanten...typ en 3-4 dm minst....undrar varför ingen fastighetsägare är och skottar bort det? Det glider ju bara längre o längre ner...till slut kommer ju allt det rasa rakt ner!! :S

Jaja...not my problem.... imorgon ska jag till Camilla o Johnny, Fira Camillas födelsedag :)) Grattiiiiiis!! o på söndag blir det Stockholm med Marie o så möter vi upp Emelie och Annsofie från gbg där, Så ska vi iväg o partaja på en av dom där kryssningarna som senaste veckan har fryst fast där ute på sjön ;) Får hoppas att det går bra!! Först avbokade dom ju dock bandet vi ville åka dit för o dansa till...ååå...bara för att Jan Johansen inte kunde ha dom som kompband ...så kass....hata jan johansen..grr... Sen fick jag nåt konstigt talsvar från SJ, som sa att vår hemresa var iinställd...jahapp... men som tur var, så behövde vi bara vänta 1½ timme ungefär tills nästa tåg ska gå. Så det går nog bra!

Nu ska jag iväg en sväng förbi mamma o sen ett dopp i det blå....ne simma på vattenpalatset bara :) o ikväll blir det kanske lite dans till Casanovas i Trollhättan Folkets park.

hajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0